Smar do łańcucha Muc-Off eBike Dry Lube 120ml
Zastrzeżona formuła ceramiczna zawierająca związki azotku boru zapewnia niskie tarcie w suchych i zapylonych warunkach. Formuła z naszym unikalnym pakietem smarnym eBike do obsługi wyższych obciążeń momentu obrotowego układu napędowego eBike.
CECHY
- Zaprojektowany specjalnie do wysokich obciążeń momentem obrotowym łańcucha eBike .
- Tworzy suchą powłokę ceramiczną zwiększającą trwałość i wydajność w suchych warunkach.
- Zawiera związki azotku boru
- Mieszanki ceramiczne zapewniają bardzo niskie tarcie i niezrównane smarowanie.
- Nie przyciąga kurzu - doskonale sprawdza się w suchych i zapylonych warunkach
- Wykorzystuje biodegradowalne związki organiczne
- Idealny do jazdy szosowej i terenowej
- Zintegrowany barwnik UV - pomaga w dokładnej aplikacji, aby zapewnić całkowitą ochronę.
SPOSÓB UŻYCIA
- Całkowicie odtłuść i wysusz łańcuch
- Energicznie wstrząśnij butelką
- Nałóż umiarkowaną ilość suchego smaru eBike na wewnętrzne ogniwo łańcucha, obracając pedały ruchem wstecznym.
- Najlepiej stosować 3-4 godziny przed jazdą
- Zetrzyj nadmiar smaru za pomocą ściereczki z mikrofibry.
Najczęstsze pytania:
W jaki sposób wysokie momenty obrotowe na rowerze elektrycznym wpływają na łańcuch i jak przeciwdziała temu smar?
Wysoki moment obrotowy w rowerze elektrycznym powoduje zużycie łańcucha znacznie szybciej niż w normalnym rowerze ze względu na zwiększone i natychmiastowe skoki mocy silnika. Powoduje to większe obciążenie łańcucha i pierścieni łańcucha, co prowadzi do większego tarcia spowodowanego większym kontaktem metalu z metalem, co prowadzi do zużycia, jeśli nie jest używany odpowiedni smar. Nasze smary do rowerów elektrycznych zostały opracowane, aby temu przeciwdziałać dzięki unikalnej mieszance olejów syntetycznych, wysokiemu poziomowi dodatków na zamówienie i azotku boru, co oznacza, że będą trwalsze i zmniejszą tarcie w całym układzie napędowym, nawet przy zwiększonych obciążeniach.
Czy w przypadku zwiększonego zużycia łańcucha w rowerze elektrycznym stosowanie smaru eBike sprawia, że łańcuch zużywa się tak samo jak w zwykłym rowerze?
Korzystanie z naszych smarów do rowerów elektrycznych pomoże znacznie zmniejszyć tarcie podczas jazdy i sprawi, że łańcuch będzie działał płynniej przez znacznie dłuższy czas niż w przypadku tradycyjnego smaru, jednak zawsze będą występować większe naprężenia na łańcuchu ze względu na wspomagany silnik, co skraca żywotność każdego łańcucha bardziej niż w przypadku normalnego roweru.
Czy częstotliwość smarowania jest taka sama jak w normalnym rowerze?
Zalecamy częstsze czyszczenie i ponowne smarowanie łańcucha roweru elektrycznego, tak często, jak to możliwe... po każdej jeździe, jeśli to możliwe. W ten sposób przedłużysz żywotność łańcucha i innych elementów układu napędowego, których naprawa może być kosztowna.
Co to jest azotek boru i jak działa?
Azotek boru to zaawansowana cząsteczka obecna w naszym smarze. Oferuje on zwiększony poziom trwałości i odporności na zużycie, a także doskonałe właściwości smarne. Tworzy stabilną trójwarstwę, która jest ważna dla osiągnięcia lepszych osiągów trybologicznych wymaganych od specyficznego smaru ebike.
Jaki jest pakiet dodatków ebike ?
Pakiet dodatków ebike to nazwa, którą nadaliśmy dodatkowym wysokim poziomom "dodatków ekstremalnego ciśnienia", które dodaliśmy do naszych smarów ebike , aby zmniejszyć zużycie, nawet przy wyższych obciążeniach momentem obrotowym układu napędowego ebike . Pomagają one zapewnić zwiększoną ochronę przed zużyciem wszystkich obrabianych części.
Przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci. Nosić rękawice ochronne.
Szczegóły produkty
- Kod
- A25436
- EAN13
- 5037835217018