Rower górski Merida One Twenty 9.600 2020
Seria One-Twenty- kolekcja 2020
One-Twenty to rower trailowy z prawdziwego zdarzenia. Doceniany jest za ogromną wszechstronność, efektywne zawieszenie i umiejętności przydatne w podbijaniu kolejnych ścieżek.
Nowoczesna i zrównoważona geometria oraz wielka sztywność ramy sprawdzi się także tam, gdzie liczy się szybkość.
Najważniejsze cechy roweru górskiego Merida One Twenty 9.600:
* lekka i wytrzymała rama z najwyższej jakości stopu aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach
* tylne zawieszenie z „pływającym” amortyzatorem
* krótszy metryczny damper ze zwiększonym skokiem
* regulowana sztyca
* 148-mm standard piast w tylnym kole oraz 110-mm standard w przednim kole
* bardzo niski przekrok dla swobody manewrowania
Wykorzystane technologie w modelu One Twenty 9.600:
* PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM- najwyższej jakości stop aluminium 6066. Potrójnie cieniowane ściany. Wyjątkowo lekki i wytrzymały. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.
* X-TAPER HEADTUBE- rozszerzająca się rura sterowa. Pozwala to na usztywnienie główki ramy. Zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia.
* SMOOTH WELDING- wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania. Rozwiązanie pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie.
* INTERNAL CABLE ROUTING -prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Rozwiązanie poprawia wygląd roweru i chroni linki przed zabrudzeniem oraz wilgocią.
* DOWN TUBE EXIT- Duże wyjście linki z ramy. Zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów wewnątrz dolnej rury. Ułatwia ich obsługę.
* SMART ENTRY- wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. System jest dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
* Di2 READY- rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano.
* FLOAT LINK REAR SUSPENSION- tylne zawieszenie z „pływającym” amortyzatorem. Dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia, zapewniając dużą czułość i płynność pracy. Rozwiązanie to pozwala zoptymalizować charakterystykę zawieszenia. W praktyce tył z systemem Float Link daje wrażenie większego skoku niż w rzeczywistości.
* NON-SLIP TIGHTENING- wybrane śruby roweru mogą być dokręcone kluczem Torx 30 tylko z jednej strony. Nie ma ryzyka, że śruba z drugiej strony ześlizgnie się czy obróci. Takie rozwiązanie pozwala szybciej i pewniej przykręcić ważne komponenty.