Rower górski Merida One Forty 400 27,5 2020
Seria One-Forty- kolekcja 2020
ONE-FORTY to rower z pełnym zawieszeniem nastawiony na dobrą zabawę na wymagających trasach.
Podoła o wiele trudniejszym zadaniom, niż mogłoby sugerować 140-mm skoku zawieszenia.
Ten rower all mountain wykorzystuje najnowsze pomysły.
ONE-FORTY zbiera znakomite opinie światowej prasy, która ceni go m.in. za świetną efektywność pedałowania, błyskotliwe zawieszenie i prowadzenie.
Najważniejsze cechy roweru górskiego Merida One Forty 400:
* rama z potrójnie cieniowanego aluminium 6061, o lekkich i sztywnych rurach
* tylne zawieszenie z „pływającym” amortyzatorem
* prosty, efektywny i trwały napęd 1X
* regulowana sztyca
* krótszy metryczny damper ze zwiększonym skokiem
* 148-mm standard piast w tylnym kole oraz 110-mm standard w przednim kole
* bardzo niski przekrok dla swobody manewrowania w terenie
Wykorzystane technologie w modelu One Forty 400:
* SUPERLITE 16 ALUMINIUM- zaawansowany stop aluminium 6016, który pozwala stworzyć wyjątkowo cienkie i jednocześnie niesamowicie wytrzymałe rury.
* HFS- HYDRO FORMING SYSTEM- Złożony proces hydroformowania rur ramy. Proces ten poprawia wygląd i funkcjonalność ramy.
* X-TAPER HEADTUBE- rozszerzająca się rura sterowa. Pozwala to na usztywnienie główki ramy. Zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia.
* SMOOTH WELDING- wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania. Rozwiązanie pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie.
* INTERNAL CABLE ROUTING -prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Rozwiązanie poprawia wygląd roweru i chroni linki przed zabrudzeniem oraz wilgocią.
* DOWN TUBE EXIT- Duże wyjście linki z ramy. Zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów wewnątrz dolnej rury. Ułatwia ich obsługę.
* SMART ENTRY- wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. System jest dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
* Di2 READY- rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano.
* FLOAT LINK REAR SUSPENSION- tylne zawieszenie z „pływającym” amortyzatorem. Dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia, zapewniając dużą czułość i płynność pracy. Rozwiązanie to pozwala zoptymalizować charakterystykę zawieszenia. W praktyce tył z systemem Float Link daje wrażenie większego skoku niż w rzeczywistości