Darmowa
dostawa rowerów
4.9/5.0
Ocena na Opineo
Korzystne
raty lub leasing
Bezpieczne
płatności online
BELLELLI
Firma Bellelli srl powstała w roku 1994 w Rovigo we Włoszech. Głównym założeniem marki jest rozwój produktów dziecięcych tj. foteliki rowerowe i inne akcesoria rowerowe dla dzieci. Nadrzędnym celem Bellelli jest przewóz dzieci w warunkach pełnego bezpieczeństwa i komfortu. Zgodność z normami europejskimi jest podstawą planowania produkcji, która w całości realizowana jest we Włoszech. Pozwala to firmie mieć pełna kontrolę nad jakościa każdego detalu.
Zatwierdzenia produktów są przeprowadzane przez TÜV Süd w Niemczech - jeden z najsurowszych instytutów i autorytetów w tej dziedzinie.
Aktualnie firma Bellelli jest w stanie dystrybuować 250 000 fotelików rocznie. Czyni to z niej jednego z największych producentów fotelików rowerowych dla dzieci w Europie.
Misja marki
Celem Spółki Bellelli jest satysfakcja klientów poprzez rozwój produktów zgodnych z ich oczekiwaniami. System jakośc rejestruje i analizuje wszystkie zgłoszenia napływające z rynku i wdraża w razie potrzeby odpowiednie działania korygujące.
Bezpieczeństwo produktu
Bellelli wytwarza produkty, które muszą spełniać normy europejskie. Aby zdobyć i utrzymać zaufanie Klientów oraz przestrzegać przepisów prawa, ważne jest aby produkty były bezpieczne i fukcjonalne. Powinny też mieć ograniczony wpływ na środowisko. Certyfikaty produktów wydawane sa przez instytucje najwyższego szczebla.
Jakość
Podczas produkcji fotelikowów rowerowych dla dzieci musza byc stosowane komponenty i surowce o bardzo wysokiej jakości oraz niezawodne procesy produkcyjne o niskim wpływie na środowisko. Bellelli uważa zatem, że istotne jest zaangażowanie dostawców i osób trzecich w główne wybory i cele biznesowe. Ma to na celu zapewnienie klientowi odpowiedniej jakości produktu, najwyższego profesjonalizmu, terminowości dostaw, ale taże szybkiej i satysfakcjonującej odpowiedzi na wszystkie potrzeby firmy.
Szacunek do środowiska
Spółka Bellelli zobowiązała się do prowadzenia polityki ciągłej poprawy swoich wyników w zakresie ochrony środowiska. W praktyce, firma dąży do minimalizowania, tam gdzie jest to techniczne możliwe i ekonomicznie uzasadnione, negatywnego wpływu swojej działalności na środowisko.