Rower szosowy Felt AR Advanced 105 Di2 rama 56cm

  • Okazja
21 999,00 zł
Cena katalogowa 27 990,00 zł
Raty
odroczone
Oblicz ratę
Leasing od:

273.30 PLN

Oblicz leasing
Loading...
Darmowa dostawa
Ostatnia sztuka
Zapytaj o produkt
21 999,00 zł
Wysyłka w ciągu 1 dnia
Opis
pho_bike_90

ultralekka konstrukcja o wysokim poziomie aerodynamiki

FELT AR Advanced to aerodynamiczny rower szosowy wyróżniający się szybkością i przyspieszaniem. Jest to zaawansowana maszyna oparta na karbonowej konstrukcji.

Rama jest zbudowana z UHC (ultrahybrydowego włókna węglowego) firmy Felt, w którym zastosowano trzy różne rodzaje włókien. Marka twierdzi, że wszystkie są zorientowane na jak najlepsze wykorzystanie ich indywidualnych właściwości.

Wszystko to jest połączone żywicą „Nano-tech”, która ma osadzone w sobie cząsteczki węgla i jest dodatkowo wzmocnione dzięki zastosowaniu tkanego włókna węglowego Textreme. Według Felta ta tkanina jest znacznie bardziej jednolita i zwarta niż tradycyjne tkaniny węglowe i ma znacznie lepsze właściwości wytrzymałościowe w stosunku do wagi oraz lepszą odporność na uderzenia.

Karbonowy AR na poziomie zaawansowanym zapewnia wydajność aerodynamiczną i sprawność wyścigową. Jeśli więc lubisz szybką jazdę to Felt AR Advanced jest właściwym wyborem. AR jest stworzony, aby w jak najkrótszym czasie doprowadzić Cię do mety. Jest nie tylko szybszy, ale też lepszy pod każdym względem. Został zaprojektowany z myślą o wydajności. Felt zdaje sobie sprawę, że szybka jazda to nie tylko oszukiwanie wiatru — chociaż AR nie zawodzi na tym froncie. 

Nowy AR został zaprojektowany od podstaw, zaczynając od czystej karty. Punktem odniesienia były dane dotyczące wydajności z poprzedniej wersji AR. Podniesiono jakość jazdy i prowadzenia, aby zapewnić, że cały pakiet jest po prostu najszybszym i najlepszym aerodynamicznym rowerem szosowym, jaki kiedykolwiek został zaprojektowany przez markę Felt. W zależności od warunków, nowy AR może być aż o 9% szybszy niż poprzedni model z hamulcami szczękowymi.


unikatowa sztyca

Felt jest pionierem w zastosowaniu unikatowej konstrukcji sztycy, która pojawiła się w poprzedniej generacji AR. Rozwiązanie to oferowało tak wysoki poziom wydajności aerodynamicznej i doskonałą jakość jazdy, że sensowne było przyjrzenie się temu ponownie. Nowa wersja AR nadal posiada dzieloną konstrukcję sztycy, która pozwala na zoptymalizowane aerodynamiczne połączenie jej z rurą podsiodłową. Dodatkowo, dwie połówki sztycy wyginają się niezależnie od siebie zwiększając ogólny komfort rowerzysty.
Felt stworzył także współformowaną gumową wkładkę, która znajduje się w miejscu łączenia sztycy i rury ramy, zapewniając dodatkową zgodność całego interfejsu. Felt twierdzi, że gumowa wkładka działa jak tłumik, który eliminuje wibracje z nierównych nawierzchni drogowych. Konstrukcja sztycy ze szczelinami pozwala na użycie zastrzeżonego mechanizmu zaciskowego, co skutkuje lżejszą ogólną konfiguracją dzięki zastosowaniu cieńszych ścianek z włókna węglowego. 
ar frd_axs_09

pho_et

zoptymalizowany kokpit

W Felt AR Advanced zastosowano wspornik kierownicy wykonany w całości z włókna węglowego, częściowo zintegrowany, który ukrywa prowadzenie kabli.

Specjalnie ukształtowane podkładki sterów, umożliwiają regulację wysokości.

Zintegrowane kokpity są świetne, jeśli wszystko pasuje do rowerzysty, w przeciwnym razie są ograniczające. Felt  rozwiązuje ten problem, używając tradycyjnego okrągłego zacisku, więc jeśli wolisz coś innego niż karbonowa kierownica Devox o aerodynamicznym kształcie, masz wiele opcji.

Inną wadą pełnego wewnętrznego prowadzenia i integracji jest to, że trudno jest rozłożyć rower na czas podróży. Felt jest dużym graczem na rynku rowerów triathlonowych (a triathloniści lubią podróżować za granicę na zawody), dlatego zaprojektowano segmentowy mostek, który można usunąć wraz z kierownicą. Pozwala to na odpięcie prowadzenia kabli od dolnej „kieszeni” mostka, co ułatwia pakowanie.


tarczowe hamulce i osie przelotowe

Hamulce tarczowe można znaleźć w całej ofercie szosowej Felt. Wszechstronny model roweru szosowego FR, rower do wyścigów przełajowych FX, a nawet flagowy model do triathlonu IA — wszystkie wygrywały Mistrzostwa Świata w ostatnich sezonach i wszystkie są wyposażone w hamulce tarczowe. Dzięki testom i doświadczeniu Felt zdał sobie sprawę, że hamulce tarczowe mogą wygrywać wyścigi na największych etapach. AR jest także zoptymalizowany pod kątem hamulców tarczowych. Do tego posiada  zagłębione osie przelotowe, aby uzyskać profil najbardziej chroniący przed wiatrem.

Kiedy po raz pierwszy wprowadzono na rynek rowery szosowe aero, akceptowalne było, aby nie zachowywały one dużej sztywności. Obecnie wiele sie zmieniło. Nie możesz wygrać sprintu, jeśli nie masz sztywnego roweru. Nowy AR poprawił sztywność w stosunku do swojego poprzednika nie tylko dzięki osiom przelotowym ale także dzięki znacznym ulepszeniom zastosowanego włókna weglowego.

11% poprawa sztywności bocznej główki ramy

21% poprawa sztywności bocznej widelca

15% poprawa sztywności skrętnej widelca

14% poprawa sztywności pedałowania BB

Swoboda zapewniana przez hamulce tarczowe wokół korony widelca i tylnych widełek pozwoliła również Feltowi zwiększyć prześwit na opony do hojnych 30 mm.

pho_stage_ar

rd r7150 shic219 primary_1_750_750
Wyższy poziom wydajności z grupą Shimano 105 Di2

Nowa grupa SHIMANO 105 daje dostęp do systemu zmiany przełożeń Di2 nowej grupie rowerzystów. Stanowi ona swoisty przełom dla tych którzy do tej pory mieli do czynienia jedynie z mechaniczną zmianą przełożeń i jej ergonomią.
SHIMANO 105 z funkcjami i technologiami zaczerpniętymi z grup DURA-ACE i ULTEGRA jest zwieńczeniem lat poświęconych na badania i rozwój. Wspólna platforma Di2, wyrafinowana ergonomia, kombinacje przełożeń zoptymalizowane specjalnie dla grupy SHIMANO 105 oraz wyjątkowy układ hamulcowy sprawiają, że nowa grupa SHIMANO 105 jest początkiem nowej ery wydajności w rozsądnej cenie.
12-rzędowa przerzutka tylna Di2 o szerokim zakresie do 36T po otrzymaniu bezprzewodowego sygnału z dźwigni zmienia przełożenie w mgnieniu oka. Dzieje się tak dzięki wydajnemu silniczkowi i zoptymalizowanej komunikacji. Jest to centrum systemu Di2 z gniazdem ładowania, wskaźnikami LED, przełącznikami regulacyjnymi i innymi zintegrowanymi funkcjami. Niskoprofilowa konstrukcja zmniejsza możliwość uszkodzeń w wyniku uderzenia lub upadku.
Z przodu, elektroniczna zmiana przełożeń SHIMANO Di2 umożliwia zmianę z dużej tarczy mechanizmu korbowego na małą lub odwrotnie w dowolnym momencie, przy minimalnym ryzyku spadnięcia łańcucha. Podobnie przełożenia z tyłu można zmieniać bez konieczności dostrajania przerzutki przedniej w celu uniknięcia ocierania łańcucha. Półsynchroniczną i w pełni synchroniczną zmianę przełożeń można wybrać za pomocą aplikacji E-TUBE. Cyfrowa precyzja elektronicznej zmiany przełożeń i skoordynowana komunikacja między dźwigniami przerzutek i przerzutkami sprawia, że przerzutka przednia SHIMANO 105 oferuje najwyższą jakość zmiany przełożeń.
Dźwignie DUAL CONTROL SHIMANO 105 Di2 oferują precyzyjną i intuicyjną elektroniczną zmianę przełożeń. Funkcje regulacji zasięgu i dostosowania przycisku umożliwiają obsługę przy zachowaniu idealnej ergonomii.

karbonowe obręcze aero od Reynolds

Koła Reynolds AR58 to, jak sama nazwa wskazuje, koła aerodynamiczne o głębokości 58 mm. Obręcze o płaskich bokach i tępych krawędziach mają szerokość wewnętrzną 21 mm i są połączone z piastami własnej marki za pomocą szprych Sapim Sprint i odpowiednich mosiężnych nypli. 
Ten zestaw kół odciąża wagę roweru i zwiększa prędkość dzięki doskonałym właściwościom aerodynamicznym. Obręcze przystosowane są do systemu bezdętkowego i idealnie pasują do opon o większej pojemności. Pozwala to czerpać korzyści ze zwiększonej przyczepności i komfortu. Reynolds wyposażył ten model również w szybko toczące się piasty TR3. Zapewniają one płynne toczenie na każdej drodze.
Udoskonalony kształt obręczy, zoptymalizowany pod kątem stabilności przy bocznym wietrze, pozwala utrzymać prędkośc jazdy w najtrudniejszych warunkach.
reynolds ar58c

Szczegóły produkty

Kod
R36556
Rama:
Felt AR 3.0, UHC Advanced + TeXtreme carbon
Koła:
700C
Widelec/amortyzator przedni:
Felt AR 3.0, UHC Ultimate + TeXtreme carbon fiber
Stery:
IS-6
Suport:
Feimin
Mechanizm korbowy:
Shimano 105, FC-R7100, 52/36 T
Manetki:
Shimano 105 Di2, ST-R7170
Przerzutka przednia:
Shimano 105 Di2, FD-R7150, 2rz
Przerzutka tylna:
Shimano 105 Di2, RD-R7150, 12rz
Kaseta/wolnobieg:
Shimano 105 CS-R7100, 11-30 T
Łańcuch:
Shimano CN-HG71
Hamulce:
Shimano BR-R7170, 2-piston, Hydraulic disc brake
Tarcze hamulcowe:
Shimano SM-RT70, 160 mm / 140 mm, Center lock
Obręcze/zestaw kół:
Reynolds AR58 DB Custom, Tubeless ready, Center lock, 12x100/12x142 mm
Opony:
Continental Grand Prix SL, 700x25 mm
Wspornik kierownicy:
Felt Sprint, -6 °
Kierownica:
Devox DBar.C0 Aero 31.8 mm, 400 mm, Devox DBar.C0 Aero 31.8 mm, 420 mm
Chwyty:
Owijka FBT-1
Wspornik siodła:
Felt AeroRoad IL 2.0, 350 mm
Siodło:
Prologo Dimension 143 T4.0
EAN13
9010654086825
Więcej
Mniej

Opcje pakowania

delivery

Odbiór w salonie Białystok, Łomża

Odbiór w salonie Białystok, Łomża
- Dostawa gratis / Czas realizacji + 3 dni
Więcej

Usługa umożliwia odebranie zamówionego towaru w jednym z naszych salonów w Białymstoku lub w Łomży. Rower z opcją odbioru osobistego jest złożony i wyregulowany.

Mniej
delivery

Safety pack

Rower złożony
- Dostawa gratis / Czas realizacji + 2 dni
Więcej

SAFETY pack to usługa premium, która obejmuje złożenie i pełną regulację roweru przed wysyłką oraz najbezpieczniejszą formę pakowania. Rower umieszczony na opatentowanej przez nas konstrukcji przytwierdzonej do platformy. Przed wysyłką rower jest w 100% regulowany i dokręcany, a następnie umieszczany na platformie i zabezpieczany folią. Kurier dostarcza rower gotowy do natychmiastowej eksploatacji po zdjęciu z platformy. Paleta jest własnością klienta i nie ma konieczności zwracania jej kurierowi. Ten standard wysyłki proponujemy wszystkim rowerzystom.

Mniej

Dopasuj rozmiar ramy

Rozmiar ramy
Wzrost

Rozmiar ramy dla rowerów producenta: FELT

zdjecie

Gwarancja

warranty

Wszystkie rowery są objęte 24-miesięcznym okresem gwarancji, w związku z czym w przypadku jakiejkolwiek usterki prosimy o zgłoszenie jej do nas (kliknij), a nasz dział reklamacji po bezzwłocznym zapoznaniu się z problemem zaoferuje jedną z opcji rozwiązania problemu:
- zlecenie oraz zwrot kosztów naprawy w lokalnym serwisie
- odbiór roweru kurierem na nasz koszt i naprawa w naszym serwisie
- wysyłka nowego elementu na wymianę

0zł